Social Icons

CAP DE NOSALTRES ÉS MÉS IMPORTANT QUE LA RESTA DE NOSALTRES.EL TOCAOUS DE SUECA

jueves, 2 de mayo de 2013

EL MEU POBLE UNIC...

Aquest es el meu relat curt de Sueca . Sueca ,ciutat de l'arròs, el meu poble i al que per be o per mal ,sempre vull tornar. La meua terra,els meus amics,on he passat la meua vida i on està el meu futur.M'encanta aquest poble,la gent i el sentiment.Viure açí es un privilegi del destí,hauria pogut nàixer en mil llocs,peroò vaig nàixer açí,rodetjada de taronjers i de camps d'arròs ,quan pasege per el terme senc l'emoció,el càlid sol,la brisa de la mar i l'olor del azahar,la meua terra,la meua gent la que no puc deixar de voler ,la que anyore quan vaig fora i a la que sempre vull tornar,es la meua casa,el meu poble i del que orgullosa li parle al que no el coneix. Quan me pregunten d'on soc ,conteste en devoció: de la millor terreta del món!!!! De Sueca la ciutat de l'arròs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracies per el teu comentar!!!