Social Icons

CAP DE NOSALTRES ÉS MÉS IMPORTANT QUE LA RESTA DE NOSALTRES.EL TOCAOUS DE SUECA

jueves, 14 de febrero de 2013

AIXINA VA LA SANITAT A SUECA....

Aci expliquem el cas que li a passat a un ciutadà de Sueca cuant a anat a la consulta de la metge:

Avuí he anat al centre de salut de la meua població, perque porte dos dies malalt amb febra i no hem passa. Ja que el meu metge de capçalera no tenia hora aquest matí, m'han derivat a un altre. Quan m'he sentat davant de la consulta, les senyores i senyors del voltant m'han dit, en tò irònic, que tenía per a tot el matí... començavem bé. No obstant, s'ha obert la porta i ha ixít la DOCTORA. S'ha possat al meu davant i m'ha preguntat si jo era el pacient que li havien derivat d'altre metge. Jo, conteste que sí. I sense tallar-se ni un pèl, hem diu que porta dues hores de retràs, que a part de les dues hores, tinc 7 paciens davant, i que si no és una urgència VITAL, valia la pena que m'hen anar a casa... No contenta amb això i sense jo poder explicar-li res, hem diu: O esque pensabes que t'anava a passar davant de tots...

Hem pareix una falta de professionalitat, de respecte, de educació i de moral dir-li això a un pacient que no havia ni obert la boca... 

Per aquesta situació, m'hen he tornat a casa sense ser visitat per la DOCTORA peque era més la indiganció de ixe moment que la enfermetat... i esta vesprada tornaré al meu metge de capçalera... Dit açò: 

GRÀCIES DOCTORA!

7 comentarios:

  1. Yo también digo Gracias Doctora.. me pasó algo similar y era una Doctora, estuve 2 horas y media esperando, y al entrar sin preguntarme que me pasa ya me pegaba el puro.... y cuando empecé a explicarle, ella estaba sacando recetas y analisis del paciente siguiente y sin ver mi historial en el ordenador..

    ResponderEliminar
  2. Collons es que sou tocaous, anar al ambulatori per que esteu mals, pa que tenim en españa al Doctor Bartoleme Beltran per a cures en casa i si no heu teniu clar esta House,si amics es vergonyos i damunt som educats per que pegem mitja volta i pegem a fugir per no montar un dos de mayo.

    ResponderEliminar
  3. En el facebook d'aquest bloc, s'ha penjat el nom de la DOCTORA que va atendre a aquest ciutadà i que no es la primera vegada que fa gala de la seua "praxis"... espere que tots sapigau qui és!!

    ResponderEliminar
  4. Perdona senyor Anonim pero em llevat el seu comentari en este blog si no son carrecs publics no se tolera cap nom,mil disculpes ademes en este poble sense dir noms tots sabem qui son,

    ResponderEliminar
  5. Perdona tocaous, pero el enunciat de la noticia pot confondre, caldría dir AIXINA VA LA SANITAT A LA COMUNITAT VALENCIANA. Li recorde que l'ambulatori depén del Hospital de la Ribera. I tots els retalls es fan desde la Generalitat, així com la privatització, el no pagament als depenents, els amigets exufats d'alguns, etc... I no pasa res.

    ResponderEliminar
  6. No teniu tota la rao. El Hospital es el blanc de la ira de tots el politiquillos de turno de esta zona. Si veguereu tot lo que roda per altres llocs, pot ser valorariem de altra manera lo que tenim.

    ResponderEliminar

Gracies per el teu comentar!!!