Social Icons

CAP DE NOSALTRES ÉS MÉS IMPORTANT QUE LA RESTA DE NOSALTRES.EL TOCAOUS DE SUECA

jueves, 29 de noviembre de 2012

SENSE GASOFA....

Jo no se que pensareu de esta entrada pero es pa parar a pensarse-ho(joc de paraules).Escric esta entrada amb el permis del senyor tocaous perque la veritat es que es indignant.Este matí el menda lerenda se'n anava a treballaR a les 5 i quart,com el dia anterior vaig acabar a les 22:30 h. i la veritat estaba prou cansat no vaig ficar gasolina en cap gasolinera perque volia aplegar pronte a casa...i vaig pensar...quina gasolinera hi haurá oberta en Sueca a les 5 del matí?...i vaig pensar¿?ostia pues crec que cap,pues!!! arribaré a la faena?.En una ramalá d'eixes que em peguen vaig pensar...la de El Centre Comercial esta oberta pero es te que pagar amb targeta,dona igual lo important era ficarli gasofa sino no podia arribar o arribar justetet.Pero aci ve lo bo...arribe a la gasolinera dita i quina sorpresa m'emporte? que cuant tire a pagar amb targeta i m'arrime a la terminal de pagament ficaba: CAJERO FUERA DE SERVICIO.A collons!! i ara que faig?menys mal que la marca del meu cotxe feren una reserva de les bones perque sino no arribe a la faena ni de conya,al final em tocà ficar-la en el pòligon on treballe.Bo que vullc dir en tot açò? que un poble ambs els habitants que te Sueca i capital de comarca no té ni una gasolinera 24 HORES,jo no sé que pensareu vosaltres però es un bon tema a revisar,i com diu el TOCAOUS....COMENTEU QUE EL MON S'ACABA!!!

                                           TOCAOUS 2

2 comentarios:

Gracies per el teu comentar!!!