Social Icons

CAP DE NOSALTRES ÉS MÉS IMPORTANT QUE LA RESTA DE NOSALTRES.EL TOCAOUS DE SUECA

lunes, 12 de noviembre de 2012

GRACIES!!!!


Comensaem un dia de 0ctubre amb este projecte il.lusionant el cual no ens pensaem que tindriem tant bona acollida,vaig pensar en ell perque encara que no se si pensareu igual que jo, es una persona mediatica i de les bones,em va sorgir la idea de comentarliu de fer un blog on poguera expresar-se millor(esta clar que esta facebook) pero jo crec que açò es mes familiar i no vaig dubtar en crear-lo despres de parlar en ell persupost,de totes maneres ell no va dubtar en tirar endavant jeje,i va naixer el bloc del TOCAOUS.Despres de estes 2000 visites en menys de dos messos dir-vos que gracies de part de  tots els que formem este projecte sense vosaltres no seria realitat GRACIES!!!!!

Comenteu,comenteu que el mon s´acaba.(frase prodigiosa)


FIRMAT: TOCAOUS 2

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracies per el teu comentar!!!